Letový instruktor FI

Vlastní zvládnutí teorie a praxe je jednou věcí. Ale umět to předat dál, to už je kumšt. Proto Vás v rámci kurzu letový instruktor FI naučíme, jak srozumitelnou formou předat dalším uchazečům znalosti všech systémů a postupů nutných k ovládání letadla tak, abyste byli schopni školit uchazeče až do úrovně PPL(A).

Letadlo Piper PA28 (1 místo)
120000,- Kč

Základní požadavky na uchazeče

Vlastnictví pilotního průkazu a minimální kvalifikace PPL a splnění požadavků na teoretické znalosti v rozsahu certifikace CPL především v následujících okruzích:

Věk minimálně 18 let a platný průkaz radiotelefonisty.

Aktuálně platné posouzení zdravotní způsobilosti nejméně II. třídy v souladu s PART-MED.- Letecký zákon a postupy ATC

Všeobecné znalosti letadla
Letová výkonnost a plánování
Hmotnost a vyvážení
Výkonnost - letadla
Plánování letu a monitorování letu
Lidská výkonnost
Meteorologie
Navigace
Radionavigace
Provozní postupy
Základy letu
Spojení

Letecká zkušenost uchazeče je v celkovém úhrnu minimálně 200 hodin v úloze pilota. Dále platí, že z celkového hodinového objemu  musí:

Minimálně 150 hodin odlétat ve funkci velitele letadla.
Alespoň 30 hodin musí být odlétáno na jednomotorových pístových letadlech, z čehož 5 hodin musí být nalétáno za posledních 6 měsíců.
Nejméně 20 hodin odlétat jako velící pilot navigačních letů, a to včetně navigačního letu dlouhého minimálně 540 km s plným zastavením na dvou cizích letištích.
Při nejmenším 10 hodin nalétat v rámci výcviku v letu dle přístrojů, z čehož maximálně 5 hodin tvořila přístrojová pozemní doba, případně doba na FNPT, či letovém simulátoru.

Úspěšné složení zkoušky ze zvláštní odborné způsobilosti ve znění Dodatku 9 k PART-FCL a absolvování zvláštní vstupní letové zkoušky s kvalifikovaným letovým instruktorem v souladu s ustanovením předpisu FCL.930.FI.


Pro držitele licence FI (H) platí, že do celkového objemu lze započíst 55 ze 100 hodin výuky znalostí teorie, a to včetně pokrokových zkoušek.

Náš team

Dohromady nás spojují především léta zkušeností, ale i fakt, že létat nás pořád nesmírně baví. Jsme profesionálové, pro které je létání i koníčkem. Svou zkušenost nepoměřujeme pouze počtem nalétaných hodin, ale hlavně schopností předat Vám všechny informace a tipy, které o letadlech a létání máme. Na začátku každý potřebuje podat pomocnou ruku. A proto jsme tady my.